Výzkum socioekonomických předpokladů cestovního ruchu Výzkumný projekt TA ČR č. TB010MMR030 |
| Výsledky výzkumu |
 |
| Dotaznik pro obyvatele |
 |
| Dotaznik pro podnikatele |
 |
| Otázky rozhovorů (obce) |
 |
| Dotazník ostatní aktéři |
 |
| Komplexní dotazníkové šetření v obcích Jihomoravského kraje k 31. 12. 2012 |
| Vyhodnocení šetření |
 |
| Výsledky podle jednotlivých obcí |
 |
| Kartogramy |
 |
Utilizing Regional Product Labeling in Rural Development Strategies: A Case Study in the Karsticum Region
|
| Případová studie |
 |
| Regionální značka v Moravském krasu jako dlouhodobě fungující system garance kvality a platforma pro rozvoj místní spoluprce a vzdělávání a další strategické plánování |
| Případová studie |
 |
| Dosavadní vývoj a globální trendy v marketingu místní produkce a možnosti jejich využití ve strategickém plánování MAS Moravský kras |
| Analytická studie |
 |
| Expertní analýza poklesu návštěvnosti v Jihomoravském kraji |
| Analytická studie |
 |
Analýza využití potenciálu biomasy pro energetické účely na území působnosti MAS Moravský kras
|
| Analytická studie |
 |
| Overwiev and Analysis of Public Awareness Raising Strategies and Actions on Energy Savings |
| Analytická studie |
 |
| Analýza sociálních rizik v SO ORP Blansko |
| Analytická studie |
 |
| Analýza spolupráce s dodavateli elektřiny a zemního plynu |
| Analytická studie |
 |
| Analýza absolventů vybraných veřejných vysokých škol v Jihomoravském kraji |
| Analytická studie |
 |